Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


onsdag 24 juli 2013

Ny blogg

Jaha, då var det dags igen - att skriva blogg.

Försökte att fortsätta med min gamla blogg men det kändes inte bra, den handlade ju mycket om mig och Greta och nu när hon är borta blev det så konstigt. Bättre då att börja på ny kula.

Får se vart det bär hän med den här bloggen, har väl tänkt att den ska vara som ett litet andningshål för mig. Kommer att skriva av mig det jag funderar på, det som gör mig glad, det som gör mig ledsen och allt som finns utöver det.

Vill du följa med mig på resan så är du välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar