Det här är jag

50+
Oftast glad, ibland ledsen. Och ibland nere för räkning med panikångest.
Mamma till store D, farmor till lille D, faster till stora P och lilla M.
Matte till Muffins och Rosa
Jobbar som kundrådgivare på eon och trivs mycket bra med jobbet och mina arbetskamrater.
Älskar att skriva


måndag 29 juli 2013

Första semesterdagen

Klockan 23:02 på första semesterdagen.
 
Jag satte väckarklockan på ringning 8:00 på morgonen men när jag var uppe och gav katterna mat vid 5-tiden (lång historia, vi tar det en annan gång) var det väldigt mörkt och regnigt så jag flyttade fram väckningen till 9:00.
När klockan ringde låg jag inklämde mellan två varma och mysiga katter, inte ville jag gå upp då utan sov en timme till.
Blev verkligen en sovmorgon.
 

Det vettiga jag har gjort idag är att dammsuga och handla mat, förövrigt har jag bara latat mig.
Känns inte så där jättekul, jag blir så oföretagsam; tänker på massa saker som behöver göras men orkar inte engagera mig i att göra dom. Och det får mig verkligen att vara trött på mig själv. Nåja, det är en dag imorgon också
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar